Prowashin palvelusopimus – parasta palvelua!

Prowashin palvelusopimus koostuu pesulaitteiston huollosta, pesukemikaaleista ja mahdollisesti huolenpidosta. Huolto sisältää aina vasteajallisen korjauspalvelun, määräaikaishuollot huolto-ohjelman mukaan sekä puhelintuen myös iltaisin ja viikonloppuisin. Kemikaaliosio pitää sisällään koneen käyttämät pesukemikaalit sekä niiden säätö- ja seurantapalvelun. Huolenpitomallin kanssa voit ulkoistaa viikoittaiset ylläpitotoimet, kuten hallin puhtaanapidon, pesukemikaalien lisäykset ja esim. valokennojen puhdistuksen.

Palvelusopimusasiakkaanamme saat keskittämisedun. Mitä laajemman palvelupaketin kanssamme teet, sen suurempi on alennuksesi. Keskittämällä säästät selvää rahaa. Vuositasolla kaikkien huoltosopimuskoneiden keskimääräinen käytettävyysaste on yli 99%. Se kuvaa laitteidemme ja palvelujemme laatua.

Palvelusopimusasiakkaanamme saat Huoltowebbimme kautta reaaliaikaisen kuvan koneesta ja sen KPI-indikaattoreista (Pesulaitteen käytettävyysaste ja keskimääräinen vasteaika eri vikaluokituksilla) ja pääset seuraamaan pesuaineiden kulutusmääriä.

Huollon osalta voit valita kolmesta eri palvelutasosta. Korkeimmalla tasolla (Taso 1) palveluun kuuluu ilta- ja viikonloppukorjaukset. Korkeimman prioriteetin vioissa 6 tunnin vasteaikamme lasketaan päivystysaikojen mukaan. Esim. jos kone menee rikki lauantaina kello 17.00, olemme korjaamassa sitä viimeistään sunnuntain puolen päivän maissa. Kaikki määräaikaishuollot ja korjauspalvelut, myös päivystysaikana, kuuluvat per pesu –hintaan sisältäen käytetyt varaosat, työt, matkat, tarvikkeet, jne. Korkeimman tason sopimusasiakkaillemme lupaamme, ainoana pesulaitetoimittajana Suomessa, 98% käytettävyystakuun. Mikäli pesulaitteesi ei ole käytettävissä 98% liikepaikkasi aukiolotunneista kuukauden tarkastelukaudella, hyvitämme huoltoa sinulle.

Taso 2 on myös kiinteäveloituksinen sisältäen korjaukset, määräaikaishuollot varaosineen, töineen, matkoineen ja tarveaineineen. Taso 2 ei sisällä korjauksia päivystysaikoina. Niitä voidaan tehdä erillistä veloitusta vastaan. Korjausten vasteajat lasketaan huollon normaalien aukioloaikojen perusteella. Puhelintuki on käytettävissä myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Tason 4 sopimuksessa kaikki korjaus- ja huoltotyöt laskutetaan toteutuneiden kustannusten mukaisesti. Vasteajan laskenta kuten tasoilla 2.

Pesuaineiden osalta tarjoamme sopimusasiakkaillemme pesuaineiden oikean kulutuksen varmistavan seurantamallin. Pesukemikaaliveloitus voi olla joko per pesu –mallia tai astiaveloituksella.

Huolenpitoasiakkaanamme voit jättää pesuhallin meidän huoleksemme. Hoidamme pesuhallin ja –koneen puhtaanapidon, varmistamme että pesukemikaalit eivät pääse loppumaan, teemme pesukoneessa tarvittavat viikoittaiset huoltotoimenpiteet, kuten valokennojen puhdistus ja vedenerotinkuppien tyhjennys.

Huoltotaso Taso 1 Taso 2 Taso 3
Veloitus Per pesu Per pesu Toteutuma
Puhelintuki iltaisin ja viikonloppuisin X X X
Etäyhteys (mikäli mahdollista) X X X
Huoltowebin käyttöoikeus X X X
Korjaustyöt päivitysaikana X Velotuksella Velotuksella
Korjaustyöt normaalityöaikana X X Velotuksella
Vasteajat päivystysaikojen mukaisesti X
Vasteajat normaalityöajan mukaisesti X X
Käytettävyystakuu 98% X
Koulutuskäynti X X Velotuksella

Käytettävyystakuu ja Huoltoweb – parasta palvelua

Harmittaako sinua kun autonpesukoneesi on rikki juuri silloin kun pesuja on paljon? Me annamme käytettävyydelle takuun!

Mitä tämä tarkoittaa?

Kun teet kanssamme tason 1 palvelusopimuksen, takaamme että koneen uptime on kuukausitasolla yli 98%. Muuten maksamme sinulle rahaa takaisin. Laskemme koneen uptimen siten, että syötämme liikepaikkasi aukioloajat seurantajärjestelmäämme. Esimerkiksi jos liikepaikkasi on auki 24 h per vuorokausi, tulee 31 päivän kuukaudessa liikepaikalle aukiolotunteja 744. Kaikki huoltowebbiimme tulevat korjauspyynnöt rekisteröidään. Mikäli kone ei pese lainkaan, lasketaan seisontatunneiksi ilmoituksen vastaanottamisesta kulunut aika siihen, kunnes kone on taas pesukunnossa. Muissa vioissa lasketaan seisontatunneiksi korjaukseen kulunut aika.

Jos esimerkiksi kuukauden aikana on tullut kaksi vikailmoitusta, ensimmäinen perjantaina kello 20.00 – seisova kone ja kone on saatu pesukuntoiseksi lauantaina kello 10.00, tulee sitä viasta johtuvaksi seisonta-ajaksi 14 tuntia. Toinen vika on esimerkiksi ollut tiistaina kello 12.00 ei-seisova kone, sitä on tultu korjaamaan tiistaina kello 15.00 ja vika on korjattu kello 16.00, tulee tämän vian seisonta-ajaksi 1 tunti. Yhteensä koneen seisonta-aika kuukaudessa on siis 15 tuntia ja kun se jaetaan liikepaikan aukioloajalla, koneen downtimeksi 2,01%. Uptime saadaan vähentämällä downtime-% 100%:sta ja uptime on näin ollen 98,98%. Olet oikeutettu uptime-takuumme mukaiseen hyvitykseen.

WashTec-koneiden laatu ja osaava huoltoverkostomme sekä työtä helpottavat järjestelmämme luovat meille mahdollisuuden antaa tämänkaltainen takuu. Keskimäärin per pesu –mallisten huoltosopimustemme uptime-taso on yli 99,50%.

Käytämme laskennassa omaa Huoltoweb-järjestelmäämme. Huoltowebistä näet sopimusasiakkaanamme näet reaaliaikaisen tilanteen avoimista huoltotöistä, huoltohistorian, pystyt seuraamaan pesuaineiden varastomääriä ja niiden riittävyyttä, näet laitteiston KPI-tiedot (koneen uptime edelliseltä kuukaudelta sekä rullaavasti 12 kk jaksolta, toteutuneet vasteajat ja pesulukemamäärät). Pystyt myös tarkastamaan pesuaineiden säädöt ja tekemään vikailmoitukset sekä raportoimaan pesumäärät.

Huoltoweb näyttää sinulle läpinäkyvästi miten me toimimme, mitä varaosia autopesulaitteeseesi on vaihdettu ja milloin viimeinen määräaikaishuolto on tehty.

Kun teet per pesu –mallisen palvelusopimuksen kanssamme, teemme määräaikaishuollot ja niihin liittyvät ennakoivat varaosavaihdot automaattisesti, ilman että sinun tarvitsee niistä erikseen maksaa. Kaikki kuuluu huoltoveloitukseen. Kalleimmat korjaukset ovat, jotka aiheuttavat sinulle pesumyynnin menetystä. Huoltosopimusmallilla varmistat, että koneesi toimii silloin kun sinulla on pesuja.

Huoltoweb