Prowashin ja Volvon jälleenmyyjien menestyskonsepti

20.11.2019

Prowashin ja Volvon jälleenmyyjien menestyskonsepti

Kun autonpesu ymmärretään nähdä tulonlähteenä eikä kustannuspaikkana, autoliikkeille avautuu mahdollisuus tehdä hyvää lisäbisnestä.

Prowashin ja Volvon jälleenmyyjien menestyskonsepti Ruotsissa

Volvon jälleenmyyjät Ruotsissa ovat tarttuneet tilaisuuteen ja tekevät merkittävää liiketoimintaa autonpesulla. Prowash ja Volvon jälleenmyyjät ovat yhteistyössä kehittäneet Tvätta-autonpesukonseptin ja Prowash on toimittanut modernit autonpesulaitteet yli 60:n jälleenmyyjän toimipisteisiin. Autopesu on tarjolla kaikille, mutta Volvo-kortin haltijat saavat palvelusta erillisen alennuksen. Autonpesu on myös hyvä keino sitouttaa asiakkaita ja se onkin Volvon lisäpalvelu, joka voidaan liittää Volvo-kortin palvelupaketteihin.

Prowashilta valmiit ja toimivat toimintamallit

Autonpesussa on kaikille autoliikkeille suuri bisnespotentiaali. Prowash tarjoaa autoliikkeille korkealaatuisten pesulaitteiden ja palvelujen lisäksi valmiit liiketoimintakonseptit. Autoliikkeiden osalta niissä on keskiössä mm. seuraavat asiat:

  • Kun pesuvolyymit ovat suuret, ei ole ihan sama, miten autoliike autonsa pesee. Perusteellinen käsinpesu ja vahaus tuottavat kyllä hyvän lopputuloksen, mutta jos autoliike haluaa maksimoida katteensa, sen kannattaa käsinpesun rinnalla tarjota myös automaattipesua.
  • Tarjoamalla automaattisen autonpesun, joka on avoinna 24/7/365, asiakas sitoutetaan liikepaikkaan ja uusille asiakkaille autonpesu toimii hyvänä sisäänvetotuotteena autoliikkeen peruspalveluille – varaosakaupalle, huollolle ja tietenkin automyynnille.
  • Tarjoamalla kuukausimaksullisen autonpesun, asiakas saadaan tulemaan autonpesuun (=auto-liikkeeseen) keskimäärin 30 kertaa vuodessa.  Samassa yhteydessä autoilijalle voidaan myydämuut autoilun säännölliset ylläpitotarpeet palveluna (lasinpesuneste, sulat, polttimot, sisäpuhdistukset, renkaanvaihdot, jne.)
  • Autonpesu on perusarkea ja päivittäistä toimintaa jokaisessa autoliikkeessä. Autoliikkeen omien autojen pitäminen aina puhtaana on välttämätöntä hyvän brändimielikuvan luomisessa. Jotta asiakaskokemus olisi täydellinen on koeajoautojen ja luovutusautojen oltava aina viimeisen päälle puhtaina.
  • Prowashin Elinkaarimalli on konsepti, jossa autoliike saa pesukoneen käyttöön kiinteällä per pesu –veloituksella ja pääsee aloittamaan liiketoiminnan ilman mittavia alkuinvestointeja.
  • Autonpesuliiketoiminnan aloittaminen on joissain tapauksissa saattanut kaatua siihen, että nykyistä kiinteistöä ei saada muokattua autonpesutoimintaan soveliaaksi. Tähän ratkaisuna Prowashilta löytyy pesuhallimoduuliratkaisu, jonka avulla autopesuliiketoiminta saadaan käyntiin helposti, nopeasti ja kustannustehokkaasti.

 

Haluatko kuulla lisää kannattavasta autonpesuliiketoiminnasta?

Ota yhteyttä>>

OTA YHTEYTTÄ

TAI SOITA
09 3508 1090

Uutisarkisto