Miten autonpesu kasvattaa liikekiinteistön arvoa?

25.5.2018

Liikekiinteistöjen välinen kilpailu asiakkaista ja pitkäaikaisista vuokralaisista on kovaa. Vaikka kiinteistöjen omistajilla on ensisijaisesti intressi tarjota asiakkailleen mahdollisimman tarpeenmukaiset ja toimivat toimitilat, on erilaisten lisäpalvelujen tarjoaminen tullut entistä tärkeämmäksi.  

Jotta liikekiinteistö erottuisi muista ja saisi lisättyä vuokralaistyytyväisyyttä, on vuokralaisille tarjolla monenlaisia lisäpalveluita, kuten esim. parturi-, pesula-, hyvinvointi- ja lääkäripalveluita.  Kiinteistön omistajan näkökulmasta nämä ovat ensisijaisesti lisäarvopalveluita kiinteistön käyttäjille eikä niinkään liiketoimintaa heille itselleen.

Voisiko jokin lisäpalvelu tarjota kiinteistön omistajalle itselleen mahdollisuuden tehdä uutta ja kannattavaa lisäliiketoimintaa?

 Voisiko olla palvelu, joka pyörisi ilman henkilökuntaa ja joka voisi olla tarjolla ihan kenelle tahansa?

Autonpesupalvelut – uusi liiketoiminta kiinteistönomistajille

Prowash tarjoaa kiinteistönomistajille liiketoimintakonseptin, joka lisää vuokralaistyytyväisyyttä, parantaa asiakaskokemusta ja tuodessaan maksukykyisiä autoilijoita kiinteistön tontille – tekee koko liikekiinteistöstä kiinnostavamman.

Ja ennen kaikkea, tarjoaa kiinteistönomistajille itselleen mahdollisuuden tehdä kannattavaa lisäliiketoimintaa.

Lue lisää Prowshin konseptista kiinteistötoimijoille ja lataa opas.

OTA YHTEYTTÄ

TAI SOITA
09 3508 1090

Uutisarkisto