Asiakas- ja ihmislähtöisyys autonpesukonseptin menestystekijöinä

5.9.2022

Keminmaan Auto on harjoittanut vuodesta 2005 menestyksekästä autokauppaa. Vuosien kuluessa yrityksen palveluvalikoima on laajentunut ja tänä päivänä autokaupan lisäksi Keminmaan Auto on alueensa suosittu kohtaamispaikka, jossa asiakkaille on tarjolla kahvila, lounaspaikka, tee-se-itse-korjaushalli sekä uutuutena autonpesu. Yrittäjä Ilkka Marttalan visiona ja keskeisenä liiketoiminta-ajatuksena on ollut säilyttää toiminnan paikallinen ilme ja panostaa ihmislähtöiseen asiakaskokemukseen. Uusi autonpesuliiketoiminta on tästä erinomainen esimerkki.

Autonpesu tuo uusia asiakasvirtoja ja luo kannattavaa liiketoimintaa

Sen lisäksi, että autoliike pystyy pitämään omat myytävät autonsa aina puhtaina, se voi myös tehdä autonpesulla kannattavaa liiketoimintaa. Tarjoamalla automaattisen autopesun asiakas sitoutetaan liikepaikkaan ja autonpesu toimii hyvänä sisäänvetotuotteena yrityksen muille palveluille.

”Kun omien myytävien autojen pesumäärät alkoivat kasvaa, tuli mieleen, että voisimme perustaa oman pesulan. Autopesu on hyvä mahdollisuus toisaalta erottaa meidät muista toimijoista ja toisaalta sitouttaa nykyisiä asiakkaitamme entistä paremmin. Näin on nyt käynyt”, kertoo Keminmaan Auton yrittäjä Ilkka Marttala.

Lue koko asiakastarina>>

OTA YHTEYTTÄ

TAI SOITA
09 3508 1090

Uutisarkisto