Autonhoitopalvelut ovat amerikkalaisille autoliikkeille tapa erottautua

17.5.2018

Pohjois-Amerikassa autokauppiaiden välinen kilpailu on todennäköisesti kovempaa kuin missään muualla maailmassa. Asiakkaat vertailevat brändien ja autojen ominaisuuksia sekä kauppiaiden erilaisia palveluja niin verkkopalveluissa kuin autoliikkeiden lattioillakin. Miten tässä kovassa kilpailussa pärjätään? Miten autoasiakkaiden sydämet valloitetaan? Miten heidät saadaan käymään autoliikkeissä useammin?

Pohjois-Amerikan johtava autotoimialan verkkojulkaisu Autonews.com kertoo artikkelissaan autokauppiaasta, joka on panostanut autonhoitopalveluihin ja autonpesuun erottuakseen kilpailijoista ja tuottaakseen parhaan asiakaskokemuksen asiakkailleen.

Matic Chevrolet, Detroitilainen autokauppa investoi 7 miljoonaa dollaria automaattipesulaan ja autonhoitopalveluihin. Ensimmäisenä vuotena lisämyyntiä on budjetoitu tulevan 2,5 miljoonaa dollaria. Pesuja ennustetaan tehtävän ensimmäisen vuoden aikana 100 000 – 150 000 kpl.

Kauppias Karl Zimmermann kertoo:

”Autonpesu- ja autonhoitopalvelut kasvattavat suosiotaan autokauppiaiden keskuudessa.”

”Meillä on ollut tapana pestä itse 5 prosenttia kaikista autoistamme, nyt tavoite on 100%.”

”Monet autoliikkeet etsivät uutta lisäliiketoimintaa.”

”Mitä kaikkea autoileva asiakas tarvitsee: bensaa, renkaita, autonhuolto- ja hoitopalveluita. Tällä lisäpalvelulla ainoa, jota emme tarjoa on bensa.”

 

Mitä kaikkea hyötyjä autokauppias uskoo saavansa? Lue koko tarina Autonews.comin artikkelista.

OTA YHTEYTTÄ

TAI SOITA
09 3508 1090

Uutisarkisto