2.11.2017
International Car Wash Association tutki ensimmäistä kertaa Euroopan laajuisesti sitä, mitä asioita kuluttajat arvostavat autonpesussa ja mitkä tekijät vaikuttavat heidän autonpesupäätöksiinsä.
Tutkimus toteutettiin sähköisenä kyselynä ja siihen osallistui 1 806 vastaajaa Ranskasta, Saksasta, Italiasta, Hollannista, Puolasta ja Ruotsista. Tutkimus toteutettiin samanmuotoisena kuin vastaava tutkimus USA:ssa, joten tuloksia voidaan ensi kertaa vertailla myös näiden kahden markkina-alueen välillä.
Tutkimuksen löydöksinä mainitaan mm. Euroopan olevan vielä kehittymätön kuukausimaksullisessa pesussa, mutta kuinka sen kautta on mahdollista parantaa autonpesun kannattavuutta entisestään.
Muita tutkimuksen tuloksia olivat mm.
Tutustu kaikkiin tutkimuksiin tuloksiin. Lataa tutkimuksen koosteraportti täältä.
TAI SOITA
09 3508 1090